Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Աղբը՝ սո­ցիա­լա­կան վի­ճա­կի ին­դի­կա­տոր

Աղբը՝ սո­ցիա­լա­կան վի­ճա­կի ին­դի­կա­տոր
10.07.2020 | 00:10
Դիտվել է՝ 39473

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ